Bukan Merungut.. Cuma Overwhelm..

Monday, December 24, 2012

Hi guise..

So it's Monday, and it's a day after and before a holiday.. What a way to fuck up a day.. Siyes takde mood nak buat keje tadi siang tapi keje berbondong-bondong datang bak cendawan mengawan di musim hujan.. Adakah mereka mengawan?

To cut the story short, memang aku duk tertunggu-tunggu time balik sambil terkejar-kejar setelkan keje sebab minggu ni dan minggu depan semua bos cuti. So apa-apa dokumen nak kena endorse hari ni. Pening pulak aku check semua benda alah tu. Ada gak terpikir. Apahal tak cuti je hari ni? Orang lain sedap je terbongkang satu hari atas katil, aku apehal kat sini???

Nak dijadikan alkisahnya..

(itu air mata kekecawaan ye)

Bagos!!!!

Dah pukul 5.15 baru nak declare half day. Terer gila company aku ni. Lagi tak best bila tersangkut lam meeting. Naik office tengok dah lengang semua staff dah cabut.. Tinggal aku dan staff work package aku je. Kitorang memang workaholic pun.. sangat.. (tangan ke bahu dada.. what the fuck is wrong with me?)..

End up kitorang balik lepas pukul 6 gak. Cam biasa.. Bagus.. Bagus..

Sebelum aku bajet Perancis tulis babai aku just nak clarify something.. Aku mungkin selalu sangat mengeluh ngan apa yang aku hadapi tiap-tiap hari.. keje la lonely la.. the truth is, aku takde la depress sangat. I actually love my job.. well sometimes la.. So before anyone starts thinking that I really despise my job I just wanna say.. My job is not that bad. It's cool actually..

Adieu

p/s; Siyes internet aku laju lagi. ajaib gila.. Kenapa ek? HAHAHAHAHAHA

Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

5 comments:

  1. memang cool lah boss hg habaq half day time petang. tobaikk!

    ReplyDelete
  2. petang2 baru nak gtau half day... apa da boss ni.. gigit je boss tuuu

    ReplyDelete
  3. kalau aku, dah mengamuk giler. apesal aku pulak kne balik lambat time sumer org sedap2 balik awal. damn!

    eh apesal aku plak lebih2?? haha

    ReplyDelete
  4. apa nama syarikat ko? nak gak keje kat situ?? haha.. bagi half day time orang dah abis keje full day.. memang terbaek sangat~ XD

    ReplyDelete

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*