State of Emergency

Monday, June 25, 2012

Sesungguhnya korang semua dah tau aku ni pemalas tahap tikus mondok obes..
Tadi dah setel paper last. Semoga tak kena repeat tapi kemungkinan nak kena repeat tu macam sangat tinggi. Tolong doakan saya tak merepeat subjek itu sem depan. Amin..

Lepas abes paper terus pegi Taman U cari kotak nak packing hangkut semua harta benda wat balik kampung. Hampeh satu pun takde. Makanya, baliklah aku dengan penat dan tak puas hati..


Seperti biasa..katil menanti...

perfect score untuk terjunan terbaik minggu ini..
Tapi..

CD thesis untuk Dr. Nazri lupa nak beli..demmit.. dah la dah malas nak gerak dah.. Amik henset contact cik Farah..

Siyes mengecewakan.. Dah aku tak paham kenapa dia rasa situasi aku yang genting ini kelakar.. So aku baca balik mesej aku. (Dialog asal lebih lawak)

OK..agak creepy..Kelakar gak..tapi, memang selalu gak aku jalan camtu an..
kekeke

Dah tamat dah sesi jadi budak undergraduate. Aku sungguh2 berharap paper Structural Analysis tadi tak kena repeat walaupun ramai yang cakap paper tu senang. Sumpah aku piss off gila since palehotak aku blank terus tadi. Tu je.

Adieu




Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

3 comments:

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*