hujaannnn

Wednesday, February 10, 2010

hari rabu..duk bilang masa je ble nk blik..tgn sblh pgg tisu,tekap kt hidung yg brair..lg sblh pgg mouse..duk tekan2 xtau ap..tiba2 ain masuk bilik mjerit.."awk!!!!!baju sy!!!!!ahhh~~hujannn!!" xsempat aku nk tnye pape ain capai bakul kain lari keluar blok.. "asal aku jemur baju je ujan..asal jemur baju je hujan!" dengar sayup2 rumate aku jerit dr luar..

aku tgk skrin henset.. msg dr dia.. 'alamak..hujan..nseb baik sempat angkat baju"..hahaha..comelny semua org pn panik sbb hujan nk turun..aku je yg rilex sbb...aku jmur bju lm blik..hahah!

jap lagi nak pg DSM,nk mkn..lapar la plak..nmpk gayany mmg sah ujan jap lg..kne la pinjam payung ain yg kaler pink 2..i loike!

sori la post mrapu..alah lantaklah..blog aku..hahahaha

No comments:

Post a Comment

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*