Announcement!

Tuesday, June 23, 2009

dah lama aku fikirkan sbnrnya tapi baru skrg aku buat keputusan untuk postkan hasil karya aku yang dulu2 kat blog.bagi yang tak tahu dulu aku prnah hasilkan komik. pendek je. masa fom 4 fom 5 aku buat. yang fom 3 pun ada tapi dalam simpanan kawan aku. kalau ada yang berminat nak tengok hasil karya aku tu blhlah tengok kat blog seven colours aku. aku akan postkan yang versi BM je tapi dalam perancangan aku versi BI pn akn keluar x lama lagi tapi kat blog kongsi aku ngan geng aku. smua pn dlm perancangan. versi BM dah siap dalam 90%. jadi korang tunggu jelah yea?
kalau korang ada komen ke apa ke jangan segan tgglkn comment. aku nak sgt tau apa feedback korang.guhuu~

2 comments:

  1. Ang x da chat b0x ka.. Sja tnya.. Mnarik r bl0g ang, aq bru g stat ni..

    ReplyDelete

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*