Tengah Gian HOHOHO

Tuesday, January 24, 2012

Hi semua.
First of all, aku cukup menyampah ngan keyboard laptop aku ni.. S ni susah betul nak keluar bila taip. Macam tak padan lagi je typo aku tambah lak ngn key S taknak keluar bila tekan. STRESS gua.

Secondly, aku tengah banyak bahan nak post entry ni tapi sebab aku tengah gian lukis komik (hand drawn) so terpaksa tangguh dulu. Mianhe!!

Sebagai bukti yang aku tak reka cerita, nah ni sneak peek project sengal aku kali ni. Nanti dah siap I post kat sini hokeyh?



Oh, heksaitednya gua... KEKEKE.

OK, sambung inking. Doakan kejayaan ku ini.

Adieu

p/s: Pui, dan-dan adik kentut kat hidung aku..

Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

7 comments:

  1. hoho, aku pn jadik heksaited bace post ko ni..! cpt2 siapkan.., maw bace..! hehehe.. ^^

    ReplyDelete
  2. adoi lenguh dah..commercial break jap

    ReplyDelete
  3. Parker quink tak kalis air... cuba guna Pilot Ink .. mahal sikit RM10-RM12, lebih hitam, gelap, likat melekat dan kalis air.. koh koh koh..


    itupun kalau hang kisah guna ink berkualiti macam aku... koh koh koh.. kalau tak, dakwat cina pon okeyh.. XD

    ReplyDelete
  4. wow...kagumnyaaa dgn kamu dear...dulu masa belajar selalu guna apa yang di beri th oleu aujinz

    ReplyDelete
  5. Meow meow meow! (Ni maknenye I loike in meow language.huhu)

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan..:D

    wahhh,berbakat neh...cayalah!

    ReplyDelete

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*