oh I Like This Entry La

Sunday, September 04, 2011

Dua tiga hari busy (alasan). Tambah malas lak tu. Komik dah siap buat outline tapi malas pulak nak kaler. Nak-nak lak adik duk mintak buat header blog dia..Hallo.. I bukan designer header pun..Lupa ke I ni tak dapat A untuk Art SPM dulu.. Haiyye.. Tambah lak ngan umi duk mintak lukis watak novel untuk dia. Adoi~~~ Again, halo saya ni bukan pelukis professional puUuun~

Senang cite aku mogok ngan komik. Dah lama tak jenguk. So tadi ingat nak sambung kaler komik la.Eh..Tetibe jumpa benda alah ni..



Ni tak lain tak bukan keje budak kecik si Nabila. Dah nama pun " Lukisan Nabila" ngan "Lukisan Nabila (2) ". ayooo..Bila tah budak ni curi-curi main tablet.. tapi tak kesah la.. Bukan rosak pun an?

Lukis la dik..Akak Lion hang ni tengah mood damai takde nak marah-marah.

Itu sahaja la kali ini.


adieu.. .
inilah budok Nabila itu
beliau pun tak dapat A untuk Art SPM level.
bwahaha





2 comments:

  1. dayah. saya nak ucapkan thank you sebab buatkan saya melukis semula. lepas tgok dayah lukis doodle yg comel, saya rasa nak lukis balik. u r my inspiration. gumawo, chingu. arigato tomodachi. gracias mi amiga.

    ReplyDelete

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*