Bad mood

Wednesday, September 28, 2011

Hati tengah panas lepas mengadap kerani kat pejabat kolej..Bak kata kawan aku "kalau marah, pegi tido"

OK, aku nak tido la ni..
tapi sebelum tu..meh nak redakan amarah ini dengan tengok gambar Si Kembang : Kucing Paling Eksen Atas Muka Bumi..



Ahh~~ U've made my day..

OKTIDOTIDOTIDOTIDOOOOOO

Adieu

p/s: Sepupu aku punya nasihat lebih style "Anggap je mereka tu sampah. Sampah jangan simpan lama-lama..Busuk cam harem"

Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

5 comments:

Hang tau dak hang boleh post gambaq kat sini?
Haa.. Cakap utagha pulak..

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*