Douchebag of the year

Sunday, September 25, 2011

Hai peeps..
Aku baru je balik makan ngan kawan aku Pnud. Sedap gila bubur kat Payong tadi. (Ye, Payong itu nama kedai makan).

Kat sebelah meja ada sorang budak ni. Kiut gila. duk main cak-cak ngan kitorang. Memandangkan dia ni pendek (yela, budak kecik kan), dia berdiri atas kerusi. Senang mami nak suapkan bubur. Tengah-tengah sedap dia duk makan tu tiba-tiba..

Selamba siak dia hembus asap rokok kat budak tu. Memang malaun betul. Buat malu kaum je.. Hisap rokok boleh menyebabkan kemandulan bagi lelaki ko tahu? Ko dengki orang lain ada anak, ko tiup asap rokok lak kat budak tu.. Bodohnya!!!!!!Tolong bagi penyepak kat mamat camni kalau korang ada terjumpa kat luar sana.. Hngggh..Hgggh... *marah*

Tak sangka ada gak jumpa mamat tak guna camni.

Adieu..

Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

11 comments:

  1. kak oyie layang penyepak x? oh lupa, x amek taekwondo kn?

    ReplyDelete
  2. hahahaha..aku tgh makan la..terkedu je tgk situasi berikut..

    ReplyDelete
  3. cool la sgt hembus cm2 kt budak2..huh..grm aku

    ReplyDelete
  4. erm... menyampah jugak ngan smokers nie...

    ReplyDelete
  5. sangat x senonoh dia buat cm2 k..

    ReplyDelete
  6. ckp cmnie kt dia "abg, kitorg x nak share laa asap rokok tu.. ape kata abg ikat kepala ngan plastik sampah n then hisap rokok sorang2.." ppffttt...

    ReplyDelete
  7. klau aku blh like, aku like dh komen mu ni nonie..HAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  8. kesian abg tu....isap rokok kt dlam plastik sampah.....

    ReplyDelete
  9. http://13dfgsdfg57.com/

    ReplyDelete

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*