dilema raya menjelma

Tuesday, August 23, 2011

halo..raya dah dekat. takyah cite sal cat umah la, buat kuih raya pun belum tentu siap..hai..
yang lebih membimbangkan ni dah terjadi satu kejadian kat kampung aku ni. banyak betul mayat tergolek kat tengah jalan..terkujur kat situ takde orang nak tolong uruskan. kesian aku tengok. itu kita panggil tekanan menjelang raya. tensen kot sedara mara ramai meninggal tu yang pakat duk tengah jalan tunggu kena langgar. kesian betul..

kepada ayam-ayam di luar sana. ingatlah, masih ada yang sayang. hargailah nyawa anda..


SELAMAT HARI RAYA kepada seluruh pembaca blog beta..tak lupa juga kepada ayam-ayam yang telah terkorban sebelum, semasa mahupun selepas raya tahun ini. andalah hero kami..

adieu



6 comments:

  1. ini ayam apa ada corak batik2 ni?

    ReplyDelete
  2. aku ingat kena sembelih untuk lauk raya~

    ReplyDelete
  3. tak dan kena sembelih dah mati dulu bunuh diri

    ReplyDelete
  4. ayam brutal main tgah2 jalan raya. huhu.

    ReplyDelete
  5. depression punya pasal kot..kehehehe

    ReplyDelete

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*