Mitos Kanak-kanak #2

Wednesday, November 16, 2011

Hi, post komik mengarut lagi ni..hahahaha.
Terima kasih kepada Zetty Aziz & Liyana Aziz for the idea.


Sengal la..Cerdik sungguh aku masa muda-muda dulu.
HAHAHA

Adieu

P/s: kepada orang yang perut dia boyot tiba-tiba tu boleh la cakap tertelan biji tembikai. Tembikai dah masak ranum lam perut..HAHAHAHA

Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

8 comments:

  1. haha, same jek..
    dulu takut giler kalau tertelan biji limau..wakakaka..

    ReplyDelete
  2. xlogik lgsg blh tumbuh pokok..tah pape la zaman kecik2 dulu..hahahaha

    ReplyDelete
  3. babyyy, u guna apa nk lukis cntik2 mcm ni? jeles ni. hehe

    ReplyDelete
  4. yg ni guna graphic tablet..tengah belajar lagi guna benda ni..Tenkiu!!

    ReplyDelete
  5. arr u ada tablet? bestnyaaa. dah lama ada dlm wishlist tp smpai skrg tak dpt beli T.T

    ReplyDelete
  6. berbaloi sgt ngn harga dia..tp sedih sebab tak selalu guna..tak sempat.. T.T tsk tsk

    ReplyDelete
  7. Masa kekecik dulu makcik aku tak bagi aku telan Chewing gum.. nanti dia kata terbelit kat jantung..

    masa kekecik aku inesen dan tak ambik biologi, mana laa aku tau jantung ngan perut tue kat mana...

    koh koh koh

    ReplyDelete
  8. mak aku cakap nanti terbelit kt paru2..sesak nafas..dulu aku ad post komik sal ni..hahahaha

    ReplyDelete

Hang tau dak hang boleh post gambaq kat sini?
Haa.. Cakap utagha pulak..

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*