Derma la Darah

Thursday, November 10, 2011

Hai korang..
(kekeke..style sape tuh?)
Baca title pun dah tau..Apa mau tanya lagi..tengok jela gambau di bawah di mana aku selamat menderma darah. Takde patah riuk mahupun koma apa pun. Derma darah adalah satu sedekah. Aku kedekut duit so derma darah ok la kan?kekeke.. But seriously..Tak saket pun..try la.

ooo~~ gloomy


ignore my double chin..akak nurse tu lawak kot


Darah lambat jalan sebab vein halus


Korang..derma darah tak sakit pun..pening sikit je. Bantulah mereka yang memerlukan. Jangan takut derma  darah ok..
(Jangan duk derma dara pulak..pui)

Adieu

Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

2 comments:

  1. i wish i had the courage to face the piercing syringe. uhu, spooky!

    ReplyDelete
  2. saya tak layak.. walaupun saya takut, tapi saya nak cube.. huhuhuhu... cepatlah dewasa!

    ReplyDelete

Hang tau dak hang boleh post gambaq kat sini?
Haa.. Cakap utagha pulak..

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*