Aku Sangat Nak Meletup

Friday, November 11, 2011

Siyesly, geram sungguh aku ngan teknologi yang langsung tak memudahkan keje aku..Makin menyusahkan ada..Ok, Relaks Day..Apa kata tengok gambar Si Kembang untuk meredakan marah?




Muka Si Kembang ni memang nak ketat aje. Sama cam tuan dia jugak. Kejam siot muka minah ni. Makin marah ada a kalau tengok muka dia ni lama-lama.

kan ayu sikit..Ok, tak jadi marah U ok?

Adieu..
Bonne nuit everybody

p/s: Yes, I'm obsessed with my cat


Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

3 comments:

Hang tau dak hang boleh post gambaq kat sini?
Haa.. Cakap utagha pulak..

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*