berita tipu ke berita separuh tak betul?

Sunday, January 09, 2011

patah-patah jari sikit..regang-regang sket otot-otot ketiak ni..get ready for something serious guys..



THE FACEBOOK SHUTDOWN

baru jap tadi aku bukak fesbuk setelah selesai buat flow chart Computer Programming..tiba-tiba ternampak status si mazuang ni.."yeay, fb nk ttp..jom g friendster..hahahaha"..dehel??! palehotak pulak si Mark tu nak shut down facebook!

apa lagi, jari jemari kontot aku ni cepat aje search apa yang patut..hah!ada pun article sal ni..


ini..ini..ini kesah benar neraca hidup kah? why so tak logic somehow ha?seriously..dah nak tutup ke fesbuk ni?aku dah start bimbang dan berpeluh-peluh kat celah ketiak..macam mana aku nak tunjuk perasaan kat boyfriend hati batu aku tu lepas ni? macam mana aku nak share gambar-gambar aku yang perasan hot tu? tidaaaaak...my life's over..

ok..takde la sampai camtu sekali..
honestly aku rasa cam cerita ni cerita tipu setipu cerekarama kat tv3 & tak logik langsung macam cerita si cantik dan si buruk rupa..jugak kat tv3..tv3 suka bebenor mengencing orang ye..

baca kat link ni untuk berita yang menyangkal kenyataan di atas.. 

anyhow, kalau betul pun fesbuk nak tutup apa kita boleh buat kan? Mark tu pun bukan orang kampung aku, aku nak marah-marah.. "oi Mark..sedap kepala abah ko je nak tutup fesbuk".. memang tak la kan? mau nak kena tala kepala aku..

takyah kalut sangat rakan-rakan..tunggu fesbuk betul-betul tutup dulu, pastu apa lagi jom pindah main twitter lak.hehehe..apa-apapun aku tetap ngan pendirian aku..


No comments:

Post a Comment

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*