my fave #1

Thursday, July 15, 2010

hye..sebelum aku post jawapan teka teki mata juling tu these are some of my favorite everything in my daily life..hahahaha

MAGAZINE


yeah!!siapa-siapa pun yang kenal Cik Day memang tau yang aku memang kreko addict..kat rumah dah berguni-guni mende alah ni aku simpan.memang sayang sesangatlah koleksi kreko even though banyak yang dah rosak dimamah usia..sob..sob..kegilaan ini dengan bangganya aku perturunkan kepada adik bongsu aku Nabelle..hahaha...good job adik..buat apa baca ensiklopedia yang berlambak umi ngan abah beli tu.baik baca koleksi kreko akak yang menimbun dalam stor tu..hahahahaha!

YOUTUBER

lemme introduce u to Mr.Shane Dawson..he is one crazy bastard who makes me laugh all day watching his stupid videos on You Tube.bukan nak promote mamat ni ke hape..but he is so awesome, SO AWESOME!!!
ada lagi la youtuber yang aku fave jugak..semua pun geng dia..cam Brittani Louise Taylor (she's gorgeous), MisteryGuitarMan,KassemG (homo guy from Degrassi Spoof) and Joe nation.hahak!

ok..setakat ni, cukuplah tu..anyway..ni jawapan teka gambar hari tu..it's an apple la..hahahaha..booo to all of u!!





2 comments:

  1. sudah ku bilang jgn terlalu yakin..
    muahaha... kn dh ckp.. epal!!

    ReplyDelete
  2. tlambat..sudahku niatkan dlm hati nk postkan jwpnnya

    ReplyDelete

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*