wa rindu nak jadi perempuan

Sunday, June 19, 2011

wa tau wa dah jadi agak jantan sekarang..panjat sana panjat sini. muka wa pun dah jadi cam dude dah sekarang.wa cakap lagi la cam jantan dah..



wa rindu nak jadi seperti awek-awek di luar sana yang stylo. malah wa juga tidak malu untuk mengatakan, wa rindu nak pakai gelang serta mekap..siyes wa rindu nak jadi perempuan.

bro, lu semua tau tak untuk menjadi seorang perempuan yang sebegitu memerlukan modal yang tinggi?wa dah lama tak topup mekap, kasut pun dah putus, dah koyak rabak...baju apatah lagi. wa nak jadi awek dude..wa nak jadi awek..

dermalah kat wa skirt..lu paham tak wa nak jadi awek?!

macam ni hah..



tolong la bro-bro sekalian..uhuu~~~

adieu

2 comments:

  1. Mana gi kete awak yg cun melecun tu? Ish nak jadi pompuan....DEADAY tetap DEADAY, itu kata papa. Ingat! Kan papa nak awak jadi lelaki, jaga kedai kete papa, dapat jual 5 biji, dapat hadiah 1 Mini...

    ReplyDelete
  2. hahaha..tp 2 dalam novel..wuhuuuu~~~~nk skirt..

    ReplyDelete

Hang tau dak hang boleh post gambaq kat sini?
Haa.. Cakap utagha pulak..

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*